Dziennik elektroniczny

Dziennik elektroniczny

Szkolny Facebook

Szkolny Facebook

Pogoda

Archiwa

NASI PARTNERZY:

NASI PARTNERZY:

Ogłoszenie

Z dniem 23 stycznia 2015 r. weszło w życie rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 grudnia 2014 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (poz. 23).

§ 2 tego rozporządzenia stanowi:
1. Legitymacje szkolne wydane na drukach według dotychczasowych wzorów nr 66 i 67 zachowują ważność do czasu ukończenia przez ucznia nauki w danej szkole, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4.
2. Legitymacje szkolne na druku według dotychczasowego wzoru nr 66 mogą być wydawane do roku szkolnego 2015/2016 włącznie, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. W legitymacjach szkolnych wydanych na drukach według dotychczasowych wzorów nr 66 i 67, na drugiej stronie tych legitymacji nad tekstem: „Poświadcza uprawnienie do ulg ustawowych przy przejazdach środkami publicznego transportu zbiorowego kolejowego i autobusowego”, wpisuje się odręcznie numer PESEL ucznia, a w przypadku osoby, która nie posiada numeru PESEL – serię i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość. Wpis opatruje się małą pieczęcią urzędową szkoły. Wpisu dokonuje osoba upoważniona przez dyrektora szkoły.
Wobec powyższego zwracamy uwagę Państwa Dyrektorów na konieczność uzupełnienia legitymacji uczniowskich w zakresie wynikającym z treści wyżej cytowanych przepisów (nr PESEL), szczególnie w perspektywie nadchodzących wakacji.

Prosimy wszystkich uczniów o zgłoszenie się do sekretariatu szkoły z legitymacjami w celu wpisania numeru PESEL i opieczętowania.