Kodowanie na dywanie
Uczniowie mieli okazję wcielić się w rolę programistów, poruszając się po macie do kodowania i wykonując różne polecenia. Wykorzystując specjalne kody i instrukcje, musieli planować swoje ruchy i podjąć odpowiednie decyzje, aby osiągnąć zamierzone cele.
Zadania były dostosowane do poziomu klasy drugiej, zapewniając równocześnie wyzwanie i satysfakcję z osiągnięcia postawionych przed nimi zadań. Podczas zajęć, uczniowie rozwijali umiejętności logicznego myślenia, rozwiązywania problemów, a także zdobywali wiedzę na temat podstawowych pojęć związanych z programowaniem. Ćwiczyli także umiejętność współpracy i komunikacji, ponieważ często musieli działać w grupach, aby osiągnąć wspólne cele. Zajęcia kodowania na dywanie były nie tylko edukacyjne, ale również bardzo interaktywne i przyjemne. Dzieci mogły się swobodnie poruszać i eksperymentować, jednocześnie zdobywając nowe umiejętności. Takie podejście do nauki programowania pozwoliło uczniom klasy drugiej na rozwijanie kreatywności, wyobraźni oraz umiejętności rozwiązywania problemów w nietypowy sposób. Zajęcia te stanowiły doskonałą okazję do wprowadzenia dzieci w świat technologii i programowania, stymulując ich ciekawość i zainteresowanie tym obszarem. Dzięki temu doświadczeniu, uczniowie klasy drugiej mogli rozwijać ważne umiejętności przyszłości, które stanowią podstawę dla współczesnego świata technologicznego.
#kodowanienadywanie #laborator iumprzyszlosci
Justyna Dziak